مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آذر 1400 ساعت 11:152021-11-27پزشكي

لزوم انجام گسترده تر دوز دوم و سوم واکسن کرونا در گیلان


استاندار گیلان وی با اشاره به پوشش 92 درصد جمعیت استان در تزریق دوز اول واکسن و نیز 14 شهرستان آبی استان، گفت: لازم است دانشگاه علوم پزشکی نسبت به انجام گسترده تر تزریق دوز دوم واکسن و نیز دوز سوم، - ایسنا/گیلان استاندار گیلان وی با اشاره به پوشش 92 درصد جمعیت استان در تزریق دوز اول واکسن و نیز 14 شهرستان آبی استان، گفت: لازم است دانشگاه علوم پزشکی نسبت به انجام گسترده تر تزریق دوز دوم واکسن و نیز دوز سوم، ورود جدی تری داشته باشد.

اسدالله عباسی در جلسه ستاد مدیریت کرونا گیلان با قدردانی مجدد از تلاش های کادر درمان، بر ضرورت اهتمام و پیگیری دانشگاه علوم پزشکی استان برای پرداخت مطالبات معوق آنان تاکید کرد.

وی با اشاره به پوشش 92 درصد جمعیت استان در تزریق دوز اول واکسن و نیز 14 شهرستان آبی استان، نقش واکسیناسیون و کاهش ابتلا به بیماری را یادآور شد و گفت: لازم است دانشگاه علوم پزشکی نسبت به انجام گسترده تر تزریق دوز دوم واکسن و نیز دوز سوم، ورود جدی تری داشته باشد.

استاندار گیلان اهمیت رعایت توصیه های بهداشتی و رویکردهای اقناعی درخصوص واکسیناسیون بویژه از سوی رسانه ها را مورد تاکید قرار داد و افزود: صدا و سیما با دعوت از کارشناسان و پزشکان و پخش برنامه های اقناعی، مردم را به تزریق واکسن، ترغیب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم انجام گسترده تر دوز دوم و سوم واکسن کرونا در گیلان

لزوم انجام گسترده تر دوز دوم و سوم واکسن کرونا در گیلان